آتلیه دیاموند
سلام و خوش آمدید

سلام و خوش آمدید

به استودیو عکاسی الماس سیاه!
در اینجا با نمونه های از برترین عکاس های مدلینگ آشنا خواهید شد.

نکات مهم در آتلیه خانوادگی که باعث حرفه ای و جذاب شدن عکستان می شود

 نکات مهم در آتلیه خانوادگی که باعث حرفه ای و جذاب شدن عکستان می شود

اینگونه  است که  جذابیت و زیبایی درعکس  نمایان میشود و تنوع در رنگ لباس و چهر ها  و حتی تناسب در قد اعضای خانواده به جذابیت  آن کمک میکند و کسانی که میخوهند عکس  های جذابی در آتلیه خانوادگی  به بدیهه بگذارد باید سعی کنند از رنگ ها روشن تری استفاده کنند .

چطور عکس بگیریم:

غالبا عکس هایی که از خانواده ه در آتلیه عکسی گرفته  میشود  متنوع است ولی در بهترین حالت میتوان گفت که زمانی که قرار است از یک خانواده  عکس گرفته شود باید به چند نکته  توجه شود :

ــ افراد خانواده باید گروهی بایستند و پراکنده نباشند.

ــ افراد پیر و کودکان باید در وسط قرار بگیرندو تقریبا مرکزیت عکس را تشکیل دهند.


ــ افرادی که از نظر قد بلند تر هستند باید پشت بایستند  .

ــ  دو نفر که از همه بلند قد تر و جوان تر هستند باید در  دو طرف عکس قرار بگیرند .


نکته : بسیاری از عکاسان از  گرفتن عکس های خانوادی واهمه دارند زیرا غالبا همه ی اعضا خانواده درباره چگونگی نوع عکس و.. نظر میدهند در این حالت است که باید از یک فلاش خارجی برای کم‌رنگ کردن سایه‌ها و ثبت دقیق چهره‌ها و از یک عمق میدان بیشتر برای شارپ نشان دادن صورت افراد استفاده کرد.

لباس مناسب بپوشید :

تنوع نوع لباس گاهی اوقات به جذابیت عکس کمک میکند و گاهی اوقات از جذابیت آن بشدت میکاهد  و طبق نظر عکاس های مطرح  جهانی معمولا عکس هایی که ضد و نقیض کمتری  دارند عکسایی هستند که در آن افراد بشکل ساده و با پوشش ساده می باشند اگرچه عکس‌های خانوادگی موقعیت‌هایی‌ هستند که افراد باید برای ثبت آن‌ها بهترین حالت خود را داشته باشند  ولی باید برای تناسب عکس از لباس های شبیه  به هم استفاده کرد.

برچسب ها:
  • بازدیدکنندگان:460