آتلیه دیاموند
سلام و خوش آمدید

سلام و خوش آمدید

به استودیو عکاسی الماس سیاه!
در اینجا با نمونه های از برترین عکاس های مدلینگ آشنا خواهید شد.

شرایط گرفتن مجوز آتلیه عکاسی

 شرایط گرفتن مجوز آتلیه عکاسی

هر فردی بنا بر توانایی های حرفه ای خود تصمیم بر انجام کاری می گیرد. برای شروع رسمی و قانونی هر کسب وکاری باید ابتدا برنامه ریزی کرد و طبق اصول مشخص پیش رفت در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی بر سر راه به وجود بیایند

فرض کنید که می خواهید یک خانه بخرید ولی توانایی خرید ندارید آیا مشکل یا مساله ای وجود دارد؟ در پاسخ باید گفت اگر مشکل باشد به ناچار باید وقت و انرژی زیادی صرف آن کرد اما اگر مساله باشد به راحتی قابل حل است زیرا هر مساله راه حلی دارد.
اگر فردی تصمیم به ایجاد یک آتلیه عکاسی گرفته است حتما از قبل جوانب را سنجیده و باید طبق قوانین پیش برود تا مشکل پیش نیاید.
در مرحله اول باید اقدام به گرفتن مجوز برای این کار کرد تا مراحل بعدی خود بخ پیش بروند البته مستلزم برنامه ریزی دقیق هستند،یعنی این طور نباشد که پس از راه اندازی کار تازه به خاطر بیاورد که هنوز مجوزی برای شروع کار اخذ نشده حتما مشکل ایجاد خواهد شد.
همه مشاغل دارای انجمن های صنفی هستند که تماما افرادی که در آن زمبنه کاری فعال هستند در آن جمع شده اند،و با اندیشیدن تدابیری بر کار دیگر واحدها که زیر مجموعه ای از آن گروه هستند نظارت می کنند تا مبادا تخلف صورت بگیرد و نیز اطلاع رسانی های لازم انجام شود.

برچسب ها:
  • بازدیدکنندگان:423